Kupujący mogą składać reklamacje dotyczące zakupionych towarów jeżeli mają one wadę fizyczną lub prawną. Reklamacje będą rozpatrywane przez Infusion.pl na zasadach określonych w bezwzględnie obowiązujących przepisach prawa.
1. Zniszczenie w transporcie:
Należy dokładnie sprawdzić stan przesyłki przy kurierze. W przypadku stwierdzonych uszkodzeń zewnętrznych przesyłki prosimy o spisanie protokołu szkody z kurierem i niezwłoczne przesłanie go na adres: sklep@infusion.pl. Można odmówić przyjęcia uszkodzonej przesyłki podając jako powód odmowy rodzaj uszkodzenia paczki. Jeśli uszkodzenie zostanie stwierdzone po odjeździe kuriera, należy jak najszybciej skontaktować się z firmą kurierską, protokół spisany następnego dnia mogą nie być honorowane przez firmy kurierskie przy zgłaszaniu reklamacji uszkodzeń w transporcie.
2. Zakupiony towar jest wadliwy:
- Prosimy o zgłoszenie reklamacji na adres mailowy sklep@infusion.pl lub pisemnie na adres: Infusion.pl, ul. Młyńska 8, 44-100 Gliwice, opcjonalnie można wypełnić formularz reklamacyjny, ale nie jest to niezbędne.
- Reklamacje będziemy rozpatrywać na bieżąco, nie dłużej niż 14 dni
- Infusion.pl, w przypadku uznania reklamacji za zasadną, niezwłocznie wymieni na swój koszt towar Kupującemu, zastrzegając sobie prawo do odebrania reklamowanego towaru od Kupującego również na swój koszt
3. Towar niezgodny z umową:
Można złożyć reklamację w trybie rękojmi. Czas powiadomienia kupującego o stanowisku Infusion.pl w wypadku wybrania tego trybu wynosi 14 dni.
Bez względu na wybranie trybu reklamacji prosimy o zgłoszenie reklamacji drogą mailową na adres: sklep@infusion.pl i wpisanie w treści maila:
- numeru zamówienia lub faktury
- powód reklamacji oraz żądany sposób rozpatrzenia reklamacji